الجمعة، 25 يونيو 2010

حداد لأجل خالد ..!

41568_133675056658744_2637_n

في أحايين كثيرة تعجز الحروف عن التعبير، فيعتلى الصمت قمة التعبير، ويصبح السكون الطريق المعبّد لنقل الأحزان والهموم؛ لذلك قررت أن أحتد اليوم الجمعة، ولا أكتب شيئاً، تضامنا مع الشهيد خالد سعيد .

محمد أبو العزم

صبيحة الجمعة 25/6/2010


Share/Bookmark

8 التعليقات:

محمود ابراهيم يقول...

حبيت بس اشتمك و اقولك كس امك :)))
عملت بلوك لما جتلك رسالة علي الدايكرت ..علشان تعرف مين اللي بياخد اوامر يا عرص ..انا غلطان اني بعمل للمعرصين امثالك قيمة

محمد أبو العزم يقول...

محمود إبراهيم محامى وعضو بالحزب الوطني .. حرقه أوى إني ظرفته بلوك على تويتر .. خليك بنارك .. وأجرى بلغ عني ياعصفورة :)

محمد أبو العزم يقول...

صورة محمود إبراهيم مناضل الحزب الوثني
http://twitter.com/account/profile_image/Mahmoudibrahem?hreflang=en

محمود ابراهيم يقول...

لا زي ما انت نلوتني اول بلوك بعد ما كنت عامل بتتناقش بموضوعية انا برضه اديتك اول شتيمة لامك بس مش علي التويتر علي مدونتك ... بس اصلا انا مكنتش اعرف انت تبع مين بس عرفت ...و العصفورة لو شافتك هتضربك بالجزمة :) شرفت يا حيلتها

محمد أبو العزم يقول...

ههههههههههه كويس إنك عرفت أنا تبع مين .. وبعدين إنت فاكر إن الشتيمة خلتك راجل ؟
وبعدين ياعصفورة لو شفتيني هنعرف مين هيضرب التانى بالجزمة :)
الله يخربيت الجواميس :d

غير معرف يقول...

نههههههههه
عاوز اقولكم ان صورة خالد وهو بيضرب كانت هتموتني من الضحك وخاصتآ لما صوروة وهو خالص مات وسنانة اتكسرت
كنت فرحان جدآ وانفجرت من الضحك علي هذة الشعب المقلوب ودي نتيجة طبيعية عن اختلال القيم وانقلاب الهرم
نهههههههههههههههههههههه
سلملي علي هبة قطب و غشاء البكارة الصيني نهههههههههه
اضرب العربي علي قفاة http://abozaid46.blogspot.com

غير معرف يقول...

انا جيت تاني
هههه
بس لمحتك بتتكلم عن جهل شديد عن الروتاري
طبعا انا مش هرد عليك فيما يخص جهلك الشديد ولانك حتي مش تعرف مين اعضاءه في مصر و لا هتعرف اصلا تعدي علي باب مكان من الاماكن اللي بيجتمعوا فيها
سلامات يا بتاع مناهضة الصهيوني
جتكوا نيلة مليتوا البلد

محمد أبو العزم يقول...

للدرجة دى متابعني ..
طيب شفتي كلامي عن المعرصين ؟
ماتزعلش عشان جبت سيرتك في غيابك :))

إرسال تعليق